GetDotted Domains

Viewing Thread:
"A summer of being a waster starts (again)"

The "Freeola Customer Forum" forum, which includes Retro Game Reviews, has been archived and is now read-only. You cannot post here or create a new thread or review on this forum.

Fri 03/06/05 at 17:17
Regular
"Excommunicated"
Posts: 23,284
Lots of sleeping, drinking and playing games.

Hurrah
Sat 04/06/05 at 19:39
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
If you're going to try and insult me at least spell things right :-)

"kopf" is head.
Sat 04/06/05 at 19:37
Regular
"0228"
Posts: 5,953
Du bist ein shizer koff, ja?
Sat 04/06/05 at 19:35
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
In my village all the young people are drug smoking little s¡@#s.
Sat 04/06/05 at 19:33
Regular
"0228"
Posts: 5,953
RastaBillySkank wrote:
> In meiner Dorf alle die jungen leutes sind Druggen rauchen kleine
> shizers. :-S

What?
Sat 04/06/05 at 19:32
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
In meiner Dorf alle die jungen leutes sind Druggen rauchen kleine shizers. :-S
Sat 04/06/05 at 19:30
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
Heheheh, as I said, it's an ugly, ugly language. I mean "Ich liebe dich" as its sweetest sentiment?

Sheepu, say "du kannst mich" to your German teacher. They'll love it.

Edit:... unless it's a he.
Sat 04/06/05 at 19:28
Regular
"0228"
Posts: 5,953
Les jeunes commencent à fumer pour beaucoup de raisons. Quelque uns disent qu’ils fument des cigarettes pour se relaxer et autres disent que ça leur donne de l’assurance. Beaucoup de jeunes commencent à cause de la pression de leurs amis.

Nous avons besoin de plus d’avertissements de santé pour que les jeunes comprennent ce qui ils font à eux-mêmes.

Les drogues peuvent provoquer le plaisir au début mais les jeunes s’adonnent avant de se rendre compte qu’il y a conséquence comme les maladies cardiaques et mauvaise haleine.

Non, je ne fume pas parce que je sais que c’est mauvais pour la santé. Ce n’est pas mauvais que pour le fumeur mais aussi, ça gêne les autres.

Ce n’est pas applicable parce que je ne fume pas (mais quelquefois je pense que je fume parce que je respire beaucoup de fumée des cigarettes d’autres gens.)
Sat 04/06/05 at 19:27
Regular
"8==="
Posts: 33,481
Heh.

I remember a comic doing a bit about the word 'butterfly' in different languages. The german one sounded like the name of a tank. :D
Sat 04/06/05 at 19:26
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
I hate German, so so deeply, tis the subject I'm going to do worst at without a shadow of a doubt.
Sat 04/06/05 at 19:24
Regular
"You've upset me"
Posts: 21,152
Hedfix wrote:
> Dos cervezas por favor.

Dreimal Bier's, bitte.

Freeola & GetDotted are rated 5 Stars

Check out some of our customer reviews below:

Best Provider
The best provider I know of, never a problem, recommend highly
Paul
Wonderful...
... and so easy-to-use even for a technophobe like me. I had my website up in a couple of hours. Thank you.
Vivien

View More Reviews

Need some help? Give us a call on 01376 55 60 60

Go to Support Centre
Feedback Close Feedback

It appears you are using an old browser, as such, some parts of the Freeola and Getdotted site will not work as intended. Using the latest version of your browser, or another browser such as Google Chrome, Mozilla Firefox, or Opera will provide a better, safer browsing experience for you.