The "General Games Chat" forum, which includes Retro Game Reviews, has been archived and is now read-only. You cannot post here or create a new thread or review on this forum.
1st Word:----------------> Playstation 2
Honest.
Really.
:-)
Parce-que 'mon dieu'
Dan says:
Fromage?
SHEEPY says:
c'est francais for cheese
Dan_uk says:
You are cheese?
Dan says:
Je dois tu mange
Dan_uk says:
oui
Dan_uk says:
tres bien
Dan_uk says:
repeate apres moi:
Dan_uk says:
J'aime la fromage.
Dan says:
je deteste la fromage avec le poisson
SHEEPY says:
fromage c'est super
SHEEPY says:
et jambon
Dan says:
Mais, Je ne sais pas!
Dan says:
Non
SHEEPY says:
mmmmmmm fromage et jambon pur ma petit dejeuner
Dan_uk says:
Pour ton petit dejeuner?
Dan says:
Pour moi, parce-que je suis un vegetarian
SHEEPY says:
whatever - J'ai deteste la francais
Dan_uk says:
Je prend le croissont ou des cereals pour le petit dejeuner
Dan says:
Desole
Dan_uk says:
from MSN and they say Britais can't talk forgien languages :)